תפריט סגור

כיצד להרחיק יונים

יונים הן ציפורים יפות ואינטליגנטיות והן אחת מחיות המחמד הפופולריות ביותר בעולם. אנשים רבים יכולים לאמן אותם, אפילו שואפים לתרופות אוויריות. ישנם מספר ספרים על בעלי יונים, ממדריכי מתחילים לשיטות מתוחכמות לגידול העדר. ישנם סוגים רבים של כלובים זמינים ליונים. כמה מהם מתאימים ללולים פנימיים וחיצוניים, ולחלקם אף יש מדריכים.

היונים אינן מאושרות במיוחד ממראה האדם, אך רסס פשוט של חומץ יכול להפחיד אותן. כדי להרחיק יונים מקינון, אפשר גם להתקין דחלילים. דחלילים אלה יכולים לחקות את צורת הנץ ולהרחיק את הציפורים.

הגן על רכושך מפני יונים על ־ ידי אחסון מזון במקומות שאינם נגישים להם. אם ליונים יש גישה נוחה למזון, הם עלולים לקנן באסם שלך. אם אתה מאחסן מזון במחסן, תוודא שהוא מאוחסן באמבטיות פלסטיק עם מכסים ניתנים לנעילה. כדי להרתיע יונים מלהגיע לאוכל, אתה יכול להשתמש במלכודות יונים. אלה הם כלובים מחווטים עם יציאה קוצנית שניתן לגשת בקלות על ידי יונה.

כדי להרחיק יונים, השתמש בדוחה ציפורים שהוא גם יעיל וגם לא רעיל. דחלילים יכולים להיות ממוקמים במקום תרנגול כדי להבריח את הציפורים. הציפורים הקוצניות יכולות להוות מטרד גדול לבני אדם, אבל דוחה ציפורים שבטוח לחיות בר היא השיטה היעילה ביותר לסביבה נטולת יונים.

אם אתה לא רוצה לבלות הרבה זמן בניקוי הבית שלך, אתה יכול להתקין כלוב אכילה ציפורים חסין ציפורים באסם שלך. התקנת מזין חסין-ציפורים, חסין-יונים הוא הרבה יותר קל מאשר התקנת מזין ציפורים רגיל. לכלוב חסין יונים טוב יהיה כלוב קווית עם דלת הזזה לציפורים להיכנס ויציאה קוצנית לציפורים.

שמירה על יונים מרחוק יכולה להיות מסובכת, במיוחד אם יש לך הרבה פירות יער ועצי פרי. שימוש בכלוב חסין ציפורים הוא דרך מעשית למנוע מהציפורים להרוס את היבולים שלך. יש לסגור את המכלים האלה כדי למנוע מהציפורים להימלט. ניתן להתקין אותם גם על עמודי חשמל ועמודי חשמל. אם תשתמש בשיטות אלה, תוכל להימנע משריצת יונה בביתך.

אבטח את הזבל שלך זו דרך נוספת להרתיע יונים מרחוק. אתה יכול לאבטח את הזבל שלך בעליית הגג, אבל זה לא ירתיע את היונים. הם יכולים לשטוף את הבית שלך אם הם ימשיכו לפלוש לעליית הגג שלך. אתה יכול להגן על הבית והמזון שלך על ידי שימוש במיכל חסין ציפורים. אתה יכול גם להשתמש בסל יונים חסין אסם.

אתה יכול להרחיק יונים מהאסם או מהמחסן שלך על ידי כך שלא יוכלו להיכנס. אתה יכול להרתיע אותם באמצעות מגוון שיטות כולל אמבטיות פלסטיק עם מכסי נעילה ודלתות קוצניות. יונים יכולות לגרום נזק לרכוש שלך ולהיות מטרד. ציפורים אלה יכולות לא רק להוות מטרד, אלא גם לגרום נזק רציני למגורים או למרחב המסחרי שלכם.

כדי לשמור על יונים מחוץ למחסן שלך, להתקין ספייק ציפור סביב הבניין. יונים אוהבות לקנן באסמים ומחסנים, שם הן יכולות למצוא מקורות מזון. מרחיק יונים יכול להיות גם דחליל קוצני שמונח על גג המחסן שלך כדי להרחיקם. אם אתה מנסה להרחיק יונים מעליית הגג שלך, אולי תרצה לשים אחת בעליית הגג שלך. זה ירחיק אותם מהבית שלך.

לחובבי יונים בבריטניה יש יותר סיכוי שיהיה יותר מעט אחד. בארצות הברית, לרוב בעלי היונים יש יותר מלופט אחד. אתה יכול לשמור יותר זכרים ונקבות על ידי הוספת עט רזרבי. אתה יכול להחליף בן זוג אבוד עם אחד שני. אתה יכול להחליף את בן הזוג בתרנגולת שנייה.