תפריט סגור

היתרונות של שנת שירות

מי שמחפש להתגייס לצבא אולי ירצה לשקול את הרעיון של להירשם לשנת שירות. הרעיון מאחורי זה הוא שתוכלו לצבור ניסיון חשוב וללמוד כישורים חדשים שיועילו לכם בעתיד. בנוסף לזה, תוכל לנצל גם מספר הטבות.

מהי שנת שירות?

בין אם אתה סטודנט בקולג 'שמחפש את המהלך הבא שלך בקריירה או מקצוען שמחפש להאיץ את הקריירה הנוכחית שלך, שנת שירות היא דרך מצוינת לצבור כישורים וניסיון חדשים. אתה יכול לעשות את שנת השירות שלך במכללה או אחרי סיום הלימודים. ניתן ליישם את החוויה שאתה רוכש בקריירה העתידית שלך ולעזור לך למצוא את המקצוע הראשי הנכון.

שנת שירות יכולה להיות חוויה משנה חיים. תהיה לך הזדמנות ללמוד כישורים חדשים, לקבל פרספקטיבה חדשה על הקריירה הנוכחית שלך, וללחוץ על כפתור ה ”הפוגה”. תהיה לך גם ההזדמנות לחולל שינוי בקהילה שלך. אתה יכול לעשות את שנת השירות שלך בבית, בקהילה שלך, או בחו "ל.

תלוי במעביד שלך, אתה רשאי לקבל מגוון הטבות. הם כוללים ביטוח בריאות, ביטוח שיניים, ביטוח ראייה, סיוע לדיור ועוד. אתה יכול גם להעפיל לפרסי חינוך. פרסים אלה עשויים לשמש כדי להחזיר הלוואות לסטודנטים, לכסות את שכר הלימוד העתידי או לשלם על הוצאות אחרות הקשורות לבית ־ הספר. תוכניות שנת שירות מסוימות מעניקות יתרונות נוספים, כגון טיפול בילדים וצורות אחרות של עזרה.

המונח ”שנות שירות” הוא מונח נפוץ לחישוב ניסיון עבודה במקצוע. ניתן להגדיר את שנת השירות כתאריך של 12 חודשים, החל משעת השירות הראשונה של המשתתף.

שנת השירות הקדם ־ צבאי

במהלך שנת השירות הקדם צבאית משרתים בוגרי התיכון בישראל מחויבות של שנה לעבודה אזרחית. מתנדבים עובדים במשרה מלאה במגוון ארגונים אזרחיים. הם לומדים כיצד לעבוד עם אנשים שונים וכיצד לקבל אחרים.

התוכנית בחסות משרד הביטחון של ישראל ואילך, קבוצה ללא כוונת רווח הפועלת לבניית ישראל משגשגת יותר. התוכנית נועדה לסייע לחיילים בודדים המתגייסים לצה "ל להצליח. במהלך שנת השירות הקדם-צבאית יקבלו המשתתפים השכלה מקיפה על טיוטה ועל המשמעות של להיות חייל בודד ומוצלח בצה "ל. התוכנית גם תעזור למשתתפים לרכוש ביטחון עצמי ואתוס לוחם.

מתנדבים מבלים יומיים בשבוע במרכז שבו הם עובדים עם תושבים במגוון פרויקטים. הם גם משתתפים בסדנאות ופעילויות המלמדות אותם כיצד לעבוד עם אנשים שונים. בנוסף לכך, הם משתתפים באימונים קבוצתיים ובמגוון תרגילים שנועדו לחזק את כוחם הפיזי והרגשי.

התוכנית הקדם צבאית של גארין מאהל היא תוכנית מיוחדת במינה שמטרתה להכשיר חיילים בודדים לשירות בצה "ל. זו הייתה התוכנית הראשונה מסוגה שהוקמה על ידי משרד הביטחון.

איך להירשם לשנת שירות?

בחירת ישות עסקית שתבטיח לך ולעובדים שלך היא הישג לא קטן בנחיל של היום. אם אתה בר מזל מספיק כדי לתפוס את שירותיה של חברה למופת אז התגמולים וההטבות יהיו לטובתך הרבה לפני איש המס מופיע. מלבד היתרונות הברורים של ביטוח בריאות ו 401k או IRA לאתחל, אתה תהיה בסוד למערך של דברים טובים אחרים כולל משרדים חדשים מבריקים ומכונית חדשה אם אתה כל כך נוטה. אם אתה לא בר מזל מספיק כדי לקבל את המזל הטוב של מעסיק שיהיה נדיב איתך כמו שהם עם העובדים שלהם, אז תצטרך לעשות קצת עבודת רגליים ואת המחקר הדרוש.