תפריט סגור

כיצד להשתמש במדבקות בגלילים ביעילות?

אתה יכול להשתמש בגלילי מדבקות כדי לשדרג פריטים במשחק שלך. מדבקות אלה יכולות לשמש בדרכים רבות ושונות, החל משדרוג הנשק והשריון שלך ועד להגברת הרמה הכללית שלך. הסוגים השונים של המדבקות מגיעים במגוון רחב של מדבקות וסביר להניח שהם יימצאו בגלילים מאשר בנפרד. להלן מספר עצות לשימוש בהם ביעילות. ‏ מדבקות ברולס הן בעלות אפקטיבית יותר

-הם זולים יותר להדפיס בהשוואה לגיליונות מדבקה בודדים. מדבקות בגלילים יכולות להיות מודפסות בכמויות נמוכות כמו מאה חתיכות. אתה יכול גם לקבל אותם בכל צורה שאתה רוצה. אין הגבלות גודל עם מדבקות גלגול, מה שהופך אותם מושלם לריצות קצרות וייצור המוני. אתה יכול להזמין כמה גליל אחד או כמה 100 000. בלי קשר לצרכים שלך, אתה יכול לבחור את המוצר הנכון שיתאים לתקציב שלך ולמקסם את היעילות של קמפיין השיווק שלך.

-הם מאוד רב-גוניים: מדבקות מותאמות אישית בגלילים הן הדרך הכי חסכונית להזמין תוויות בכמויות גדולות. בניגוד למדבקות בודדות, ניתן להדפיס אותן בצבע מלא ולבוא עם גלוס עמיד UV או Matte Lamination. הם יכולים להיות מודפסים בכל צורה, כך שאתה יכול להעלות צורות גזור המוות שלך כדי ליצור מראה מותאם יותר. באפשרותך גם לבחור מסוגים שונים של נייר ודיו. מדבקות בגלילים הן דרך נהדרת לקדם את העסק שלך!

-הם גמישים. ניתן להתאים אישית את סוג המדבקות ואת התוספות כדי להפוך אותן לייחודיות. אתה יכול לקבל מדבקות עם סוגים שונים של שכבות ציפוי, מט, או גימורים מבריקים. בדרך כלל, בגליל מדבקה יש לפחות 10 סוגים שונים של מדבקות. ניתן לסווג אותם בהתאם למטרת המדבקות, בין אם הם משמשים כמתנות או למטרות פרסום. אפשר אפילו לקבל מדבקות שמשנות צבעים אם הם באור שמש או באור אחר.

-מדבקות קוסטום בגלילים הן רב-גוניות וקלות ליישום. הם יכולים לשמש למטרות פרסום על חפצים אישיים, מכוניות, מחשבים ניידים ועוד. בנוסף להיותם רב-גוניים, ניתן להדפיס אותם בחומר עמיד למים או עמיד בפני שמן. מדבקות קטנות מגיעות עם קילוף חוזר ליישום קל. מדבקות בגלילים יעילות יותר ממדבקות בודדות. מדבקות בגלילים קלות ליישום ומגיעות ביותר 10 גדלים שונים.

-סטיקרים נהדרים לאלבומי הדבקות ואמנות. הם יכולים להיות מותאמים אישית למסיבה או לטובות חתונה. הם גם שימושיים לעטיפת מתנות. דמיונם של ילדיך יופעל כאשר ישתמשו במדבקות על חפציהם האישיים. הם יהיו יותר סביר לזכור המותג שלך כשהם רואים את זה! מדבקות יכולות לשמש גם כמתנות קידום כדי לפרסם את העסק שלך. מדבקות גם עוזרות לך להתבלט בין המתחרים שלך.

-סוג אחר של מדבקה הוא התרמו-תווית. שכבה רגישה לתרמו במדבקה מאפשרת להדפיס ללא סרט צביעה. לעומת זאת, מדבקות תרמו-אקו רגישות לטמפרטורה גבוהה והופכות לצהובות ומאבדות את התדמית שלהן. מדבקה מסוג זה עשויה להימשך עד שנה, אך אינה מתאימה לסביבות קשות כגון מסעדות, משרדים וכדומה. הם בדרך כלל יותר זולים וקלים יותר ליישום.

-סקטיקרים יכולים לעזור לפתח תיאום עין-יד. ילדים יכולים לצייר צורות כדי ליצור מדבקות ואז להשתמש בהוראות אלה כדי לתקוע אותם על הצורה הנבחרת. זה יכול לשפר מיקוד ותיאום עין-יד. יתרה מזו, הצבת מדבקות והחלפתן באותו אופן מפתחת את התמקדותו של הילד. זה גם אפשרי ללמד את הילד שלך לצייר תמונה באמצעות מדבקות ולהורות להם להניח אותו על המקום הנכון. מדבקות בגלילים הן הפרס המושלם לילדים שמתנהגים יפה בבית הספר.

פרטים נוספים: https://idanimltd.com/%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D/