תפריט סגור

הדפסת זכוכית – מה שעליך לדעת

הדפסה על זכוכית

זכוכית היא חומר מעולה להדפסה, וזמינים מגוון דיו. רוב הדיו הזה דורש שכבת בסיס של פריימר כדי לדבוק בזכוכית, אבל לא את כולם. הדפסה על זכוכית היא אפשרות אטרקטיבית לחברות המבקשות להדפיס על מגוון משטחים. חלק מהכימאים משתמשים בפריימריז כדי להבטיח שדיו וצבע ידבקו לזכוכית, אבל קאו קולינס לא.

דיו להדפסה על זכוכית וסובסטרט קרמיקה אחרים נוסחו במיוחד כדי להציע הדבקה חזקה והתנגדות שפשוף משופרת. כאשר החום נרפא, הדיו הזה הוא מדיח כלים בטוח. להדפסה על זכוכית, תצטרך לעקוב אחר הוראות היצרן. טכנאי inkcups מבצעים את השריטה, סרט הדבקה, וחוצה את A בדיקות כדי להבטיח שהם יכולים לדבוק זכוכית ולעמוד במפרט. ניתן להשתמש במקל דבק אם הדבקה היא דאגה.

השיטה הנפוצה ביותר להדפסה על זכוכית היא הדפסת מסך. אמנם זה לא הבחירה הטובה ביותר עבור הזמנות מותאמות אישית קטנות, זה עדיין השיטה המסורתית ביותר לייצור זכוכית בנפח גבוה. עם זאת, ההתקדמות בטכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית הפכה שיטה זו לזולה יותר. סטנסיל משמש ליישום עיצוב הדפסה על פני השטח של הזכוכית. דיו מפוזר על פני מסך רשת, ואז המוצר מפוטר. התוצאה היא עמידה ועמידה בפני שריטות.

לחברות עם מספר רב של מוצרים למכור, הדפסת זכוכית היא בחירה מצוינת. למדפסות הזכוכית יש רזולוציה נמוכה, וזו בעיה. זה לא יכול להדפיס בצבע מלא, אבל זה יכול להדפיס בשחור ולבן. אם אתה צריך להדפיס תמונה על זכוכית, אתה כנראה תצטרך להשתמש בתוכנה לעריכת תמונות כדי להפחית את הגודל והניגודיות. תוכנת הדפסת זכוכית של קאו קולינס יכולה לעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

בעוד שהדפסת זכוכית היא יחסית זולה, היא דורשת יותר מיומנות ומומחיות כדי להפיק תוצאות איכותיות. מדפסות זכוכית אינן יכולות להדפיס תמונות בצבע מלא, אז הקפידו לבחור תמונות בשחור לבן. חשוב גם לקבוע כמה צבעים ברצונך להדפיס על החללית. צבעים מרובים יורידו את מחיר המוצר. עם זאת, אם אתה רוצה להדפיס צבע מלא על הכלי, תצטרך מקצועי.

ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע להדפסה על זכוכית. חשוב לבחור את סוג הזכוכית שתשתמש בה ואת סוג ההדפסה שאתה מתכוון לעשות איתה. לוגו בצבע שני עובד היטב עם מדפסת זכוכית. עם זאת, אולי כדאי להדפיס בשחור או לבן לתוצאות טובות יותר. עבור מוצרים יוקרתיים, עדיף לבחור תמונה בצבע אחד, שתהיה קלה יותר להעברה על זכוכית גדולה יותר.

מה ניתן לעשות עם הדפסה על זכוכית?

למרות שהדפסת תמונות זכוכית אינה מאפשרת תמונות בצבע מלא, היא יכולה להיות דרך אטרקטיבית וייחודית לפרסם את המותג שלך. על ידי בחירת התדמית הנכונה למותג שלך, אתה יכול להבדיל את עצמך מהמתחרים שלך. אתם יכולים ליצור מוצר שנבדל מהשאר ע "י שימוש בעיצוב הנכון. מאמצי השיווק שלך יכולים להיות הצלחה עם עיצוב הדיו הנכון. אתה יכול לקשט זכוכית עם כל סוג של דיו.

ניתן להשתמש במקל דבק כדי לחבר משטח זכוכית לכל משטח. הוא זול וקל לשימוש. כשהוא מונח על מדפסת תלת-מימדית, פשוט תפעיל דבק על הזכוכית. לאחר מכן, אתה יכול להסיר את ההדפסה עם מים. הדבק הזה, בניגוד לדבק, יכול להיצמד לזכוכית ולהקשות על הסרתו. כדי לקבל תמונה ברורה, אתה יכול להשתמש במיטת זכוכית שהייתה שקועה במים כדי להמיס אותה.

יש הרבה דברים לשקול לפני קבלת החלטה אם אתה רוצה להדפיס על זכוכית או מדפסת זכוכית. אמנם זה יכול להיות אטרקטיבי להסתכל על המוצר שלך על המדף, זה לא שווה את הטרחה. חברת הדפסת זכוכית יכולה לעזור לך לגרום למוצר שלך להיראות מקצועי. הם יעזרו לך לבחור את העיצוב הנכון לעסק שלך. הם יכולים לעזור לך לבחור את הדיו הנכון לעסק שלך.